Online Diary MUSLIMAH HIJAB STREET : Panduan Berpakaian yang betul bagi Wanita Muslimah ..

Friday, 12 December 2014

Panduan Berpakaian yang betul bagi Wanita Muslimah ..

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum..kali sini saya nak tunjuk kan cara pemakaian seorang muslimah yang mengikut garis panduan syarak. Tak perlu taip banyak-banyak, sebab gambar ni je dah menjelaskan semuanya. Kalau nak perenangan lebih lanjut, boleh klik sini ye. Selain daripada gambar yang berunsurkan dakwah..gambar kartun ni jugak sangat-sangat comel. Saya suka!! http://www.emocutez.comSama-sama lah kita belajar dan terus belajar untuk menjadi seorang muslimah yang sejati~

Jom sama-sama fikirkan









Sebagai seorang yang bergelar muslimah sejati..kita tak perlu terikut-ikut dengan cara berpakaian agama lain kerana kita punyai identiti tersendiri. Setiap sesuatu yang Allah tetapkan, pasti ada sebab musababnya. Begitu juga dengan persoalan http://www.emocutez.com kenapa perempuan Islam perlu berhijab. Berhijab adalah salah satu cara untuk melindungi kaum wanita daripada "gangguan-gangguan" yang tidak diingini.
Fikir-fikir kan~

Jom perbaiki penampilan kita supaya dilihat sebagai seorang wanita muslimah
http://www.emocutez.com


 والسلام






No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen